/ Dla klienta / FAQ

FAQ

1. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
2. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?
3. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
4. JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
5. CO ZROBIĆ W PRZYPADKU OTRZYMANIA USZKODZONEJ PACZKI?
6. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?
7. CZY KOLORY RZECZYWISTE BĘDĄ SIĘ RÓŻNIĆ OD TYCH NA ZDJĘCIACH?

 

1. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Wybierz z menu głównego wzór, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony wzór nadający się do wydrukowania w formie fototapety, obrazu, plakatu lub naklejki.

1. Krok - wybierz grafikę
2. Krok - wybierz rozmiar
3. Krok - wybierz materiał
4. Krok - zakup produkt
5. Wybierz sposób płatności
6. Prześlij informacje o danych do wysyłki

 

2. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI SĄ DOSTĘPNE?

W naszej ofercie mogą Państwo płacić paypal'em, przelewem na konto lub za pobraniem.

 

3. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji zamówienia to:

fototapety - do 6 dni roboczych (+do 2 dni roboczych na wysyłkę)

tapety - do 6 dni roboczych (+do 2 dni roboczych na wysyłkę)

naklejki na meble - do 6 dni roboczych (+do 2 dni roboczych na wysyłkę)

obrazy - do 6 dni roboczych (+do 2 dni roboczych na wysyłkę)

plakaty - do 6 dni roboczych (+do 2 dni roboczych na wysyłkę)

poduszki - do 6 dni roboczych (+do 2 dni roboczych na wysyłkę)

 

4. JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Koszty wysyłki na terenie kraju:

Odbiór osobisty - 0zł

Wysyłka kurierem DPD (płatność przelewem) - 17zł

Wysyłka kurierem DPD (płatność za pobraniem) - 23zł

Wysyłka kurierem DPD zamówienia o wartości powyżej 500zł - darmowa

 

5. CO ZROBIĆ W PRZYPADKU OTRZYMANIA USZKODZONEJ PACZKI?

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, odbierz ją od kuriera, ale poproś o otworzenie jej w jego obecności. Jeśli masz powód, sporządź z kurierem protokół szkody. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Sprzedawca wyśle Ci ponownie Twoje zamówienie bez dodatkowych kosztów lub zwróci Ci pieniądze. Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki", ani "reklamacja" nie zostaną uwzględnione.

 

6. JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

W przypadku rekalamcji prosimy o kontaktowanie się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. W każdym przypadku będziemy się starali w jak najlepszy sposób rozwiązać daną reklamację.
Aby złożyć reklamację prosimy o :

  1. Wykonanie kilku zdjęć szkody - z dala oraz z bliska
  2. Dokładny opis szkody

Prosimy pamiętać, że szkody wyrządzone podczas transportu nie są naszą winą, dlatego też prosimy o zrozumienie.

 

7. CZY KOLORY RZECZYWISTE BĘDĄ SIĘ RÓŻNIĆ OD TYCH NA ZDJĘCIACH?

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku.